Thursday 4 August 2011

ramadhan bersama yg tersayang..

Selamat menyambut kedatangan bulan ramadhan al mubarak...klo tahun lepas, 5 hari sebelum raya bru aku dpt buka puasa ngan keluarga tercinta, tp tahun ni...sebulan b'puasa aku dpt bersama ngan mereka semua.. happy sangat ^^ lagi sebulan lebih je aku dpt habiskan masa aku ngan keluarga aku. n selasa hari tu hari terakhir aku kerja kt jusco.. serius, rasa sebak jugak sebb aku bru je nk rapat ngan dorg sume then da kene berhenti. tp xde choice la..so, sebulan ni aku dok umah je...kwn baik aku kerja plak....bru nk bergosip g umah dia =,= hahaha .harapan aku utk ramadhan kali ni, semoga Allah beri keberkatan kepada kami sekeluarga..dan Allah bukakan pintu hati 'dia' untuk lupakan aku dengan cepat..insyaAllah..ok tu je kot aku nk share....blur nk taip ape dah ni...hahaha

No comments:

Post a Comment