Wednesday 5 October 2011

TAK sabar

hai,hai,hai....
lama aku xupdate blog aku kn. haha busy?? xde pn..xde assignment yg nk dihantar...cumaaa netbook aku sakit. :'( xde sape nk ubatkan. so tersadai la sekarang ni...aku hanya meminta belas ikhsan roomate aku tuk meminjam laptopnye klo aku nk online. HAHA thanks roommate. credit to*** bibik fatin. at a same time, aku xberapa sihat minggu ni..so, amatlah malas nk membuat kerja.
rinduuunyaa kt org melaka. :D xsabar nk tggu lagi sehari. nk stay sana selama-lamanya boleh x? hmm, ok, cepat siap2kan keje ye Cik Hidayahtun, nnti lepas lab jumaat ni boleh naik train dengan senang hati... :))
petang2 cmni secara tiba2 perasaan menjadi jiwang..so, untuk yang teristimewa. this song is specially for you... i love u.
BAWALAH CINTAKU


Sumpah tak ada lagi
Kesempatanku untuk
Bisa bersamamu
Kini ku tau
Bagaimana cara ku
Untuk dapat trus denganmu

Bawalah pergi cintaku
Pada ke mana pun kau mau
Jadikan temanmu
Temanmu paling kau cinta
Di sini ku pun begitu
Trus cintaimu di hidupku
Di dalam hatiku
Sampai waktu yang pertemukan
Kita nanti



p/s: nnti kita spend time bersama ye. rindu nk borak2 ngan awk. ^^

No comments:

Post a Comment