Wednesday 12 October 2011

imaginasi..

penting ke imaginasi tu??? bagi aku, untuk kuliah ngan lab hari ni. bende alah ni PENTING!!!! wth, aku susah nk  imagine td...puas da aku membayangkan struktur atom tu....cmne molecule tu berpusing pada arah jam atau lawan jam bila molecule tu berada di belakang. =,= dr Azlan tu kata hanya org yg bercinta je yg boleh faham dan imagine bende ni....kalau yg nerd2 dan ulat buku tu agak susah...yeke????fine,aku mengaku....dan pada pendapat aku,lelaki lagi senang nk memahami sesuatu yg perlu diimaginasikan terlebih dahulu...sebb tu kebanyakan subjek2 mcm physics dan esei english, lelaki je manjang score...aku??? cukup2 makan je.. :p whateva, aku akan try yg termampu untuk faham lagi bab ni... :)
lebih kurang cmni la aku belajar td...hahaha clockwise or anticlockwise. apepn, SELAMAT BELAJAR, HIDAYAHTUN. 


much love,
hidayahtun :)

No comments:

Post a Comment