Sunday 13 November 2011

no more HOLIDAY

saat menulis entri ini, bayangkan lah aku tgh menangis meraung2 sebab cuti dah abes..kehkehkeh. penat nya badan duduk dlm train dari kol 4.30 smpai kol 8 lebih.... hoho mungkin korang akan ckp,
"eleh, duduk pn penat"
SORRY YE, bukan je duduk tp kene mengangkut barang2 yg bukan men banyak lagi. adoi cmne nk hilangkan tabiat suka bwk brg byk2 tiap kali balik umah ye.. (sambil geleng kepala) :P
dah lama aku x post kt blog ni ye...nk kata busy xdak la sangat, cuma xde mood lagi nk menulis.....dok syok bercuti start dari deepavali straight seminggu cuti pastu disambung pula ngan cuti hari raya aidiladha/mid sem. memang heaven giler knnnnnn? (tp blik umah sewa je muka masing2 gelabah sebb mid test banyak xwat lagi..HAHA )
cuti kali ni xdelah g memana sangat. hari raya aidiladha pn aku xpakai bju raya bagai. siap petang tu abah ajak g mandi2 kt Tanjung Tuan lagi...haha sebb nk abiskan lauk raya. biasalah, org xde sedara mara kt melaka memang mcm ni (isk isk isk T_T)
akhirnya cuti ni dapat gak aku merasa pizza walaupn bukan Pizza Hut..aku makan US Pizza dengan umi, abah dan buah hati tersayang. :) thanks sebb sudi dtg makan sekali. then, dapat teman dia pi gunting rambut kt melaka mall, tunaikan hasrat aku g pantai klebang, teman beli number baru, dan makan sate! yeay! walaupn makan 5 cucuk je. haha
lepasni, da xbleh balik smpai la final. huhu ( muka kecewa sambil ada lagu latar Patah Hati by Allahyarham Sudirman) =..=' BELAJAR2! maintain dean's list, ok! harap2la...takut sebb ada satu subjek major yg memang xbleh blah la dia nya susah...HOHO xpe2, dayah boleh! :)
p/s penaja: terima kasih awk, sebab bagi saya semangat setiap kali saya rasa down, sedih dan sebagainya. jaga hati saya kt sne ye...  <3

1 comment: