Wednesday 30 May 2012

di hari bahagia

huhui..terasa bertahun xmengupdate blog. padahal bru bpe bulan je..wakaka.
entah..xde idea dan xtahu apa yg nk ditulis.
kehidupan sekarang?
ok. biasa. tiada apa perubahan cuma agak stress dengan subjek2 kimia yg semakin mencabar minda..ditambah dengan subjek major yg xpernah dijumpai sebelum2 ni.
kwn2? mcm biasa, sentiasa berseorangan even ada je kwn2 coursemate yg sentiasa willing to help. tp. entahlah..
xsama mcm shafiqa, fatin, zirah dan even hush...mereka kwn2 terbaik saya..
ntah bila dpt jumpa kawan2 mcm tu lagi.
tp. its ok...kne mengadap lagi 3 sem shj.. :) oh, cepat betul masa berlalu. mcm baru semalam je ambil exam SPM. (bajet mudalahhh tuuuuu :P)
dan xsmpai lagi seminggu, bakal menamatkan sesi semester 4. so, tgh ber'study' week la ni. #study la sangat kan..
oh ye, berbalik kepada tajuk entry di atas..
 hari bahagia. 
setiap org ada hari bahagia yg bakal org lalui.. xkira lah masa hari perkahwinan, pertunangan, graduasi, dan mcm2 lah lagi.. ok,mengarut.
act aku dan family baru shj attend majlis pertunangan sepupu di JB. :)
sepupu saya yg comel dan shantekkk, NUR SHAKIRA AZMAN. dengan pasangan tunangnya MUHAMAD FUDHAIL.
makcik aku buat majlis besar-besaran. maybe sebb hanya ira sorg je anak perempuan yg dia ada. so, dah tentu dia nk jadikan ini best moment untuk family dia. :D dan, it works.
best sgt spend mse pasang pelamin yg comel. sediakan gubahan hantaran smpai pukul 3 pagi dengan sepupu2 yg lain. dan di bwh adalah gambar2 semasa majlis berlangsung.. :)

 ira dan kak hana
 sebelum majlis berlangsung
 selepas di make over oleh 'mak fifi' :P
 ambil berkat HAHA
 sesi menyarung cincin
 antara hantaran dari pihak lelaki dan perempuan
 ibu pengantin :P dan mak tok yg agak kurang sihat pd hari kejadian.

yg ni plak. berangan2 je...haha kesian2. -_-'

meriahkannn?? even rumah makcik aku tu agak terhad ruang untuk ramai org, tp itu lah yg best sebenarnye. hehe ok, pesanan penaja untuk tunangan org..
"dalam waktu ikatan sementara ini, perbaiki diri sebelum menjadi isteri org nnti. insyaAllah dipermudahkan." :)
rasa excited je bila cerita bab2 ni...my turn?? hmmm, maybe lambat lgi.. tggu la anak raja masuk meminang.. buat kenduri 3 hari 3 malam youuu. HAHA berangan lagi. syabas!
aku? biarlah dulu...si dia xlebih2.xkan aku pulak yg terhegeh2. kan? ape2 pn aku doa yg terbaik utk kami.. moga Allah percepatkan jodoh kami..AMIN. so, itulah cerita aku di hari bahagia. :D bubbye.


No comments:

Post a Comment