Thursday 7 June 2012

exam fever.

alhamdulillah...dah lepas 3 paper...dan aku berpuas hati dengan apa yg aku jwb walaupn xconfirm lagi A dalam tgn...ada lagi 3 paper lagi untuk dihadap.. dan aku ada masa lebih kurang 6 hari untuk prepare...harap2 boleh..AMINNN.. xnkla drop pointer aku yg xberapa nk kelas pertama sangat tu...huhu hope sem ni bleh perform n dapatkan tinggi skit dari sem lepas...inshaAllah. Umi, doakan dayah ye.. :)
minggu2 exam ni tido pn xmenentu..makan pn sama.. setiap saat aku rasa sangat berharga (eleh, padahal nset xlekang dari tgn..puiiihhh!) HAHA so, ada lagi 10 hari berada di Tanjung Malim yg disayangi ni sebelum cuti sem lama..tp xselama tahun lepas...sobsob. nk keje lelama pn xleh..
saat ini, ceeewaahh ayat puitis siot.. rasa cm da tepu nk study.. dok borak2 ngan roomate dan housemate sampai dah lupa tgh study... dahla lambat mula td sbb ada hal dalam umah kitorg..kesian kwn aku tu...selalu kene ganggu dengan makhluk2 halus.. td pn kene..tp kitorg dapat mencoolkan diri sebb xteruk mcm sebelum2 ni. kali ni sekejap je dpt keluar.. alhamdulillah syukur, ya Allah.. thanks untuk saudara Fadhlan iaitu student UPSI gak yg membantu kitorg merawat kwn kami.. hanya Allah yg dapat membalasnya.
sem depan maybe aku pindah umah lagi in case klo xdpt penempatan di kolej. adoiii, dengan brg banyak lagi xkemas...td pn da kemas skit2..
banyak lagi yg xstudy ni..jeles tengok org lain yg study memanjang..rasa tercabar tp ble da dok ngadap buku tu..ade je yg membuat aku hilang fokus...contohnya, FB, blog2 hiburan, movie dsb. hehe ceh...padahal tu semua bergantung kat diri aku. kahkah ketawakan diri sendiri. ==' ok, selamat malam! eh, salah selamat awal pagi.. :))

"awk, saya xtau kenapa ble sy tengok blog awk, hati sy terusik walaupn bende tu dah lama berlalu..hmmm dan xtau npe sy rasa sy xsepenting dia dalam hati awk. maafkan sy sebb rasa cmtu. :( "

1 comment:

  1. gud luck dear :) nice blog...nice to meet you...i follow u...u follow me http://yamarisaikhu.blogspot.com/

    ReplyDelete