Saturday 15 December 2012

newborn?

5 tahun kemudian.......





haha lawak je. ==' lama gilaa tak update blog yg tah pape ni. :P
sepanjang tu juga mcm2 yg jadik dlm hidup aku. oh ye, mr casual worker sy dah mula bekerja di shah alam. :)
so, dia sedang melangkah ke step yg seterusnya and aku pula masih ada baki 3 sem utk dihabiskan. PHEWWW. (penat)

hubungan kami juga da hampir ke fasa yg seterusnya. rancang utk bertunang bulan 2 2013 tp cancel last minit atas sebab2 tertentu. aku kecewa tp maybe ada hikmahnye. apepn, aku sentiasa berdoa agar urusan kami dipermudahkan dan dipercepatkan. bila umur menginjak ke angka 22 ni, hati utk berumah tangga makin kuat. heeee apa lg, 2 org classmates aku da pn menjadi isteri org.
kalau boleh taknak kawan lama2 sgt sebab mengenali pasangan sewaktu berkawan dan selepas kahwin sgt lain.

tahun ini juga menyaksikan aku cuba utk berubah ke arah yg lebih baik. pemakaian aku, aku nk jaga dan alhamdulillah sehingga ke hari ni, semakin ok. memang perit sebb ada je hasutan yg boleh melemahkan aku, aku harap dpt berubah ke arah lagi baik. :) doakan aku

oh ye,
dalam sekelip mata je da bulan 12 tahun 2012 . tak lama lagi masuk tahun 2013 dan buku baru akan dibuka.
sekejapnya masa. tahun 2013 ada byk planning utk aku dan family dan harap semuanya berjalan dgn lancar.

our date kat snow walk,ict, shah alam. kejang kaki msuk dlm ni. -,- sejuk tahap gaban


yeay! nampak tak 'kegirangan' aku dlm gambar ni. bukan senang nk amik gambar kandid  aku tau! (bajet)


ok, nk teruskan berstudy week ni. -,- sem ni mencabar betul subjek minor aku. haih, tp, utk org2 kesayangan aku especially my abah, umi, abg syafiq, dan siblings, i'll fight for my exam. XD
penguat semangat di kala aku sedih, kecewa, gembira dan semua la.
truly honest,
IRENEAMIRAH

















No comments:

Post a Comment