Monday 11 July 2011

kelahiran semula

xsemestinya kita bercinta ngan seseorang ni kita akan bersama hingga selamanya..dan akhirnya, aku sedar hakikat tu...
daripada aku nk hadap penentangan umi dan abah terhadap hubungan aku ngan 'dia'...aku rasa aku perlu berkorban sedikit demi mereka...apalah sangat nk dibandingkan ngan jasa umi ngan abah kt aku..
walaupn kata cacian dan makian yg aku terima dari 'dia'...aku pasrah andai itu harga yang harus aku byr..cuma aku ralat sebb dia pernah aku anggap insan paling baik pernah aku kenal...
dan sekarang aku perlu kuat..biar la org nk kata apa yg pasti hanya aku yg tau sebabnya......
aku sekarang adalah aku yg baru :)

2 comments:

  1. kuatkan semangat ok..famili awk dan kawan2 ade je sokong awk..:)

    ReplyDelete
  2. ok....pasti...manusia xpenah mati kerana putus cinta...=))

    ReplyDelete