Wednesday 13 July 2011

kepenatan

13 hari bekerja non-stop...dgn shift code yg xmenentu..sakit2 kot badan ni..
tp nk buat cmna..takkan nk burn aku pnye allowance tu..200 tuh...sape nk bg T_T
kadang2 aku bersyukur insyaAllah kalau da dapat kerjaya tetap..shift code aku sama je hari2..haha
5 pagi aku da kene bangun, masak, kemas umah, kejut anak2, suami..hantar anak kt nurseri n g skolah..kol 4 da abis mengajar ambil balik anak2 aku..tp klo sekolah dekatla..kalau jauh..makin awal la aku bangun..=P
salah satu sebb aku pilih profesion ni pn sebb waktu malam aku rasa patut aku ada ngan anak ngan suami..(mula dah berangannn) sebb sekarang ni pn keje cashier ni, aku rasa masa aku dah makin kurang ngan family..bukan tujuan nk condemn org yg keje shift code ni..aku respect kot spe yg tahan keje cmni..klo aku, aku surrender! huhu
diam xdiam, lagi sebulan lebih je aku cuti....macam baru semalam aku tertinggal bas kt TBS 31 Mei 2011..haaha Tanjung Malim..kita jumpa lagi...=))

No comments:

Post a Comment