Tuesday 12 July 2011

NES ICE ^_^

sweet x kalau sebab nes ice, kami berkenalan..mcm dalam drama pulak kn..HAHA as usual, xde nye dia berani minta number phone kt aku yg muka cm nk makan org....so, dia bg kertas yg ada number phone..da la nombor celcom (berkira aku nih) haha so, aku try la mesej dia dengan xbg salam, trus je straight mesej, 'mcm bukan abg je' memang xpatut kn.. =_= lepas tu, kami try nk kenal hati budi masing2 smpai sekarang.. xdinafikan dia kacak (skema ayat) tp bukan tuh yg buat aku tertarik kt dia...satu ayat yg aku rasa lain dari yang lain...dia nk kwan ngan aku bukan sebab utk jadi makwe,awek,gf...tp dia berkawan ngan aku sb calon isteri..=,= mula2 cm meremang jugak knpa tiba2 ckp cmni padahal bru je kenal..tp bila aku fikir balik, ada betulnya....semuanya bergantung kepada jodoh..andai kami ada jodoh, tetap bersama..kalau xda, nk buat mcm mana...dan yg paling terharu, dia byk nasihatkn aku walaupn xsmpai sebulan kami kenal..ok,aku da mula merepek ayat2 jiwang..

p/s: awk, sy tuntut nescaffe ice tau :D

1 comment:

  1. hehe..baik lah! :) nescafe ice 1 cik cashier..!!

    ReplyDelete