Monday 19 September 2011

kehilangan 'something'

sejuknya cuaca kt tanjung malim hari ni.. mcm kt oversea plak.. serius. klo g kelas kol 8 tu nmpak gunung2 berkabus.. tenang jee. da 2 hari tanjung malim dibasahi hujan.. (ayat2 =.=) ni yg rasa malas giler nk mandi.. klo la ada umi kt sni.. bley tlong buatkan air panas pagi2 sebelum g kelas..
pernah kehilangan something or someone yg cukup anda sayang? semua pernah rasa cmtu..klo xsilapla..xkisah la sama ada disebabkan kematian atau sebagainya. dan kehilangan tu membuatkan perasaan kita jadik bercampur baur, bingung, sedih dan macam2 lagi perasaan negatif yg lain.
just nk ckp je. aku bru je kehilangan kunci umah seminggu yg lepas. hehe tp da buat duplicate dah. mula2 tu, bingung skejap sebab dahla bru je balik tg malim lepas 4 bulan lebih cuti.. bru je dapat kunci umah, dah hilang pulak. mau x bingung.. dahla sedih sebb terpaksa jauh balik ngan famili..tp cuti malaysia jumaat lepas, aku balik melaka...so,da dpt kurangkan perasaan 'homesick' aku tuh. :) tp rindu tetap rindu.
aku happy hari ni sebab da dpt add subject inorganic chemy dan pandu puteri siswi II. dah la abg pusat ko tu bukan main lorat lagi.. =,= sib bek aku ada kenal ngan someone kt situ..so, bley la menggunakan kuasa veto aku. hahaha poyo!
subjek sem 3 agakla payah dan lebih khusus lagi. nk2 thermodynamic dgn organic.. sib bek minor ambil math asas je. klo calculus, memang lingkuplah saya jwbnye..:p insyaAllah, sem ni nk cuba yg terbaik mcm sem lepas. :) u can do it!
ok la. nk baca notes utk esok!
assalamualaikum ^^

No comments:

Post a Comment