Tuesday 27 September 2011

really hate this!

sakitnyaaaaaaa pms aku kali ni. cis! dahla minggu test sedunia. huhu test plak penuh ngan essay je. ape pn xbleh.
semalam dahla ponteng kelas 3p. xsuka xsuka sakit cmni. mood xstabil. =.=
xsabar la nk balik next week. ape yg buat aku teruja sangat pn aku xtau. huhu bukan nk g mana2 tempat special pn. :p maybe sebab encik casual worker da janji nk jemput. :)) rasa excited gitu. klo xamik, xnk kawan setahun!
aku rindu plak time keje kt jusco.
serius innocent gle aku time keje sana. haha dgn xde kawan nye, rehat sorang2, kene marah ngan manager, keje time J-card yg sumpah buat aku rasa nk pengsan.=.= tp bila semua tu da xde, aku realize yg aku rindukan suasana tu. byk jugak kenangan manis yg aku lalui sepanjang kt sana. bertemu dengan si dia ^^, dpt ramai member2 yg terdiri daripada pelbagai pekerjaan. haha well, lepasni. klo ada cuti lagi mungkin aku nk keje yg biasa2 je. hihi penat la keje permanent cmtu. gaji pn cm xsetimpal ngan penat yg aku dapat.
berbalik kepada situasi sekarang. HAHA buat masa ni semua dalam kawalan lagi. study semua ok. dan aku harap akan terus ok sampai final. :) InsyaAllah.
sekarang, aku ada dua blog. satu lagi blog untuk subjek ICT in Chemistry. khas utk rujukan bakal pelajar2 aku. insyaAllah, aku berikan yg terbaik utk bantu diorang. tp blog ni masih lagi dalam pembinaan. try la tengok Miss Hidayahtun .
serius aku tersentuh td bila si dia ingat aku balik melaka jumaat ni. aku pn rindu kan dia sangat2. huhu awk2, sy mintak maaf sebb buat awk jeles kelmarin, semalam dan hari ni. tp sy nk awk tau, awk je yg ada dlm hati saya. :) haaa, kn da jiwang. ngeeee tggu saya balik tau! :)
:)

:))

No comments:

Post a Comment