Friday 23 September 2011

miss them.

selamat pagi! :) time cuti2 cmni mata aku xngantok plak kan.. cuba time kelas pagi, komfem la susah nk bangun.
bila sorang2 dlm bilik ni, perasaan rindu tu mulalah datang.. semua kenangan dlu2 aku ingat balik. serius, aku rindukan zaman matriks dlu.. aku rindukan roomate aku yg gila2, aku rindukan bestfriends aku:anis, pah, fathi, dell, sto. n my gaygirl, husna fatanah. rindunyaaaa!!!! aku xdpt lagi kwn2 sebaik mereka kt UPSI ni. ataupn aku sendiri yg xnk bukak hati aku utk ada kwn2 kamceng kt sni. ntahla.. haaa, xlupa jga kepada pembuli@pengacau tegar aku mse kt matrik dlu xlain xbukan Zharif@boyot dan skandal aku amir haziq.
teringat dlu mse first day msuk kelas ni, dorg berdua ni dok kacau2 aku.. hahaha yg paling ketara dok ushar mse tu si amir smpai semua ckp aku ada ape2 ngan dia. g jog sama2, makan abc sma2. aku kejut dia, dia kejut aku. hahaha tp sebenar-benarnya, aku xde pape pn ngan dia. bila dia dah dpt tawaran ipg di sabah, aku menangis kottt. mcm dah hilang tempat bergantung. huhu n yg aku xleh lupa, aku boleh bg dia pensil mekanikal aku kt dia mse last day tu.. memalukan bila ingat balik. =,=
kami semua sangat kamceng mse matrik. rehat sme2. share air, nasi, masalah hati dan perasaan. chewah. aku betul2 rasa kehilangan bila dah abis matrik. tp aku bersyukur tahun ni aku dpt jumpa beberapa org kwn2 aku. mse puasa hari tu, dpt jumpa fathi kt kedah. raya plak, roommate aku, zirah dtg dengan hanif dan hush dtg ngan pakwe dia. ingat jugak dorg kt aku kn..huhu
lagi 2 minggu aku balik melaka. InsyaAllah pastu deepavali pn balik lagi. hahaha ape pon xboleh. ptptn habis tang tiket bas je.tp mak aku yg suruh. so kene patuh pada arahan la.:p semalam masuk kelas physical chem aka thermo, perghh laju giler lecturer tu ajar. memang xbleh nk mengantok la. haha terkial2 aku nk memahamkan kaedah2 kira rate law tu. =..= dah lama tinggalkan semua tu. 1st day je da dpt 6 soalan exercise yg bukan sikit pecahan soalannya. wuuuu nasib2. klo aku tau, aku ambik kos ERT dlu. haha masak, jahit, blajar kaunseling, tanaman. tp dah ni rezeki aku, so nk xnk kene la tahan smpai semester 8. umi aku dah siap warning, jgn kahwin selagi xde transkripsi degree n klo boleh amek master dlu bru kahwin. adoii, dah tua dah aku mse tu. kang xde org nak..haaaa nk buek cmno?eii, cite pasal kahwin plak kan.. haha ok, nk review balik gambar2 msa matrik dlu. ^^
ni aisyah dan saya. 

muka budak2. :p

azirah,hush,zharif dan kaktun

jejaka hot kmj. sori fathi. =.=

my lovely roommate fatin dan zirah

amir haziq.last day dia kat matrik.

kami H2P11

mse orientasi. sumpah mcm style skolah

berlatih dikir barat 

nk g bg ikan makan kt kolam mse ni ^^

cuti sem!  yay!

No comments:

Post a Comment