Sunday 18 September 2011

penat

as usual, naik je sem, bermulalah pengembaraan aku dari tg malim ke bumi melaka dan sebaliknya. mungkin kwn2 aku, drebar bas transnasional, pakcik teksi mahupun MUHAMAD SYAFIQ sendiri akan kata 'apelah dia ni, bru first week, da balik melaka'.. ^^  tp,suka hati sayalah nk balik ke x! hahaha kesian mak aku..rinduuu je kat anak kesayangan dia ni.. hehe umi, da setahun da dayah dok jauh..sabar ehh. lagi 2 tahun lebih je dayah jauh, posting nnti dayah mintak dekat2 je ngan umah.insyaAllah.
hah, PENAT gler la perjalanan hari ni.. huh! da la nk dapatkan tiket susah.semua nya SOLD OUT! sib bek la 'dia' nk temankan aku g beli tiket..carik punya carik punya carik, 'dia' berjaya dptkn sekeping tiket ke kuala lumpur. tu pn seat belakang sekali dan yg terakhir utk kol 2 pm. yg lain da habis. so, okla tu.lepas beli tiket semalam, 'dia' temankan aku shopping sebentar di Aeon BM. aku beli sluar n brg2len, then aku dpt something dari 'dia' ...tadaaaaaa :)
comell x? haha btw, thanks 'my casual worker' bley la tgok2 buat pengubat rindu.. :p
ok balik kepada crita PENAT td.. aku gerak ke KL kol 2 pm kn.then byk kali ada traffic jammed. kt seremban pastu kt nilai.. sepatutnya bleh smpai sebelum kol 4..tp td kol 4 lebih bru smpai..ok, pastu dri TBS-BTS  ke tg malim, aku da mula kompius nk naik ape yg cepat smpai..finally, aku choose utk naik ktm sebb nk elakkan traffic jam. aku pn beli tiket dgn yakinnya. masuk je train..perghhh! Ramai gler org..cm sardin..ade yg marah2 la, perempuan yg bsing2 jgn tolak2 lagi..mcm2..aku bertahanla dlm keadaan cmtu smpai ke stesyen Bank Negara. baru lengang sket tu pn aku xdpt duduk. da nk smpai rawang bru aku dpt duduk. da exchange train bru aku dpt bernafas sket. wlaupn xdpt duduk atleast ada aircond yg cukup utk aku bernafas.=..=
dlm pukul 7.10 bru aku smpai ke tg malim terus je amik teksi smpai ke taman perumahan.
so, conclusion nya. aku PENAT sekarang. harap maklum.

4 comments:

  1. kat gmbar tu nampak coco mcm besar gedabak je..hahaha.=.=

    ReplyDelete
  2. jgn tertipu dengan gambar.. =,= comel je coco tu mcm tuan empunya skang ni.. ahaks. ^^

    ReplyDelete
  3. eleh. jeles! tau la awk gemok dan busuk! :p

    ReplyDelete